четвер, 19 березня 2020 р.


Дата проведення: 19.03.2020 р.
Група: 104
Тема 34: Практичне заняття.
 Пропагандистський ідеал радянської людини
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати причини появи та сутність ідеалу радянської людини;
• характеризувати повсякденне життя радянських людей.
Тип уроку: урок удосконалення вмінь та навичок.
Завдання за підручником:   Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України,10 кл.,
                                               К.: "Оріон", 2018 § 26 (с.172-174)
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY

ХІД УРОКУ:
Актуалізація опорних знань:
Перегляньте наступний відеофрагмент та дайте відповіді на питання:
https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY
1. Пригадайте значення термінів: "воєнний комунізм", "неп", "тоталітаризм", "індустріалізація", "колективізація", "репресії", "культ особи"
2. Які верстви суспільства перестали існувати в період радянської влади, які зявилися
3. Як змінилося життя селян із встановленням радянської влади?
4. Як змінилося життя мешканців міст (робітників, інтелігенції) із встановленням радянської влади?
Робота з документами:
О знайомтесь з документами, дайте івідповідь на питання:
1. Що таке "Нова людина"? (документ 1)

2. Які цінності характерні для "нової людини"?(документ 1)
3. Чому радянська влада ставила за мету формування саме такої людини? (документ 1)
4. Як неп, індустріалізація, колективізація вплинули на рівень життя різних верств населення? (документ 2)
Перегляньте плакати, на підставі візуальних джерел зробіть висновок про те, які завдання ставила радянська влада перед народом:

Фото 1. Правильною організацією праці колгоспників звільнимо робочі руки для роботи в соціалістичній промисловості. Дамо мільйони робочих рук на фронт індустріалізації

Фото 2 Іди в колгосп. З усім інвентарем в колгосп вступай, не ріж свою худобу і не продавай
Фото 3.Усі сили на прискорення темпів завершення п'ятирічки






Немає коментарів:

Дописати коментар