понеділок, 23 березня 2020 р.

Всесвітня історія: для груп 101, 104, 106

Тема 26: СРСР у системі міжнародних відносин напередодні першої світової війни.
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. - § 19   (с.184-193)
Відео для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM
Матеріал у блозі:
ЗАВДАННЯ:
1. Перегляньте відео, ознайомтесь з матеріалом в підручнику.
2. Запишіть в зошит тему, основні події
Політичні переговори між СРСР, Великою Британією та Францією тривали з 8 травня до 2 серпня 1939 р. і завершилися безрезультатно
Й. Сталін зробив вибір на користь А. Гітлера.
Радянсько-німецький пакт про ненапад та таємний додатковий протокол до нього (Пакт Молотова-Ріббентропа)
23 серпня 1939 р. був підписаний у Москві Пакт про ненапад між Німеччиною та СРСР на 10 років, який отримав назву пакт Молотова-Ріббентропа; до нього додавався таємний протокол щодо розмежування сфер інтересів обох держав у Східній Європі по лінії річок Нарев, Вісла, Сян.
Пакт Молотова-Ріббентропа – назва таємного додаткового протоколу до договору про ненапад між СРСР та Німеччиною, підписаного у Москві наркомом закордонних справ СРСР В. Молотовим та міністром закордонних справ Німеччини А. фон Ріббентропом.
Положення радянсько-німецького пакту про ненапад
–          Пакт укладався на 10 років і набрав чинності з моменту його підписання
–          Сторони зобов’язувалися не нападати одна на одну
–          Передбачався взаємний нейтралітет у разі війни однієї з країн
–          Було домовлено, що СРСР і Німеччина не братимуть участі в коаліціях держав, спрямованих відповідно проти Німеччини чи СРСР
Зміст таємного додаткового протоколу до пакту
–          Кордоном розмежування «життєвих інтересів» Німеччини та СРСР у Прибалтиці визнавався північний кордон Литви
–          Польща мала бути розділена між СРСР та Німеччиною по лінії річок Нарев – Вісла – Сян
–          Німеччина визнавала право СРСР на Бессарабію, що входила тоді до складу Румунії

3. Перемалюйте в зошит і заповніть схему:


4. Поясніть, що  зображено на карикатурах (в деталях: що означає кожний об'єкт, символи і написи на ньому. Як автор карикатури ставиться до події, яку зобразив на малюнку?



Ознайомтесь з картою:





Немає коментарів:

Дописати коментар